:)

klockan är nu 21.25 och idag har jag varit på stan och kekat spicy med malin :D
gick sen till morsans kompis med mitt cv, så hoppas dom hör av sig snart :)
åkte hem och drog iväg till friskis och tränade medel, sen till solstudion och solade 24 min :)
fick åka och hämta pappas cykel utanför åkarnashus, han hade fått punktering.....  så han fick gå hem därifrån haha
hörde sen att han skulle åka BUSS imorn till jobbet.... KORS I TAKET!

har köpt julklappar till mamma, pappa och dennis idag, inslagna och klara =) skönt.. fast är nu helt PANK! :(
så hoppas jag får pengar i julklapp ;P haha

ne nu ska jag kolla på heroes och sen på prison break :)
ha en bra kväll, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0