helgen :)

idag äre måndag, eller tisdag :P klockan är över 12 ;)
så nu fyller mikaela 19 år :D GRATTIS :)

helgen som varit, hade tänkt att parta lite i fredags, men de vart inget med de, så de vart party hos glenn i lördags, med sanna, malin, natta, krille jerry m,m, så vart ganska packad kan ja säga. men de va väldigt trevligt :D både kvällen och natten :D
vaknade och va fortf full, fyfaaan alltså! hahahaha..
farmor skulle ju komma kl 14, så hem å städa å vila lite, men de vart inge städa bara vila :P haha eller jag somnade :D
sen när farmor kommit så åt vi eller dom, mådde så jävla illa, så jag satt där ett tag sen la jag mig i sängen och sov hela dagen :P as skönt men kände mig lite taskig mot farmor, förlåt! fick pengar av henne i julklapp också :) de behöver jag :D
sen idag måndag så gick jag på stan med mikaela, hon shoppade loss och jag gick och höll i påsarna ibland :P så jävla pank! hahaha.. men vi gick till gränden och åt sallad :) de hade jag råd med :D
sen bar de av hemåt och gjorde lite mat med farsan, sen gick jag ut och gick med malin i typ 2 timmar, å herregud va de va kallt!
först hade vi bara tänkt att gå en sväng i hökåsen, men de vart en tur till gryta, vi gick till elin, va där i kanske 20 min sen gick vi ut, tänkte gå hem. men satte oss i en busskur och försökte få tag på nån som kunde hämta oss, men de va ingen som ville :P hahaha! sen gick vi iaf hem, de tog ett tag, men vi kom hem :D
satte mig i sängen med täcket runt mig, men fryser fortf och har nu varit hemma i 2 timmar :P hahaha!

imorn blire att åka ner på stan med malin runt 1 tiden, gå och titta efter nått till mikaela, sen kommer väl sanna ner vid 2 halv 3, sen blire att ta bussen eller nått till pela vid 3 :) Grattis än en gång :)

ne, nu ska jag kolla på nått avsnitt av prison break, är på avsnitt 9 i säsong 3 så snart är jag ikapp :D sen ska jag sova :)
Gonatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0