30/11 12,20

klockan är 12,20 och vi sitter här på flyplatsen  och väntar på att flyget ska gå..... de går inte spec snabbt!

vi har spelat maxi yatzy, fast vi hade bara 5 tärningar så  vi fick stryka några saker :P malin vann också med typ dubbla poängen :P grattis till henne ;)
sen har vi spelat kort, 500 där vann jag med typ 200 poäng :D så grattis till mig :D hiihi..
men vi lär ju spela nått mer innan kl är fem, för då äre inchecknings dags :)

de är en jätte skön soffa vi sitter i, så vi hare iaf bekvämt, haha.... synd bara att tiden går så sakta ;)

ja just de, på bussterminalen så frågade några utlänningar om att få hjälp med att hitta vart dom va på en karta över göteborg, och vi sa ja, men inte fan hittade vi först :P dom ba; jag tror vi är här typ, vi ba nee, de borde stå buss terminal eller station eller nått.. men till slut så stog de namnet på terminalen där dom pekade, men så litet så jag skulle behöva ha förstoringsglas :P hahaha.. då äre illa ;) men vi hittade till slut vart vi/dom va och vart dom skulle :) så varsegoda :D

när vi kommer hem så kommer ni få några video bloggar också :) så nu har ni nått att längta till :D

ne, nu ska jag gå och hitta en penga växlare, så jag kan köpa nått i en automat som står här :)
kommer säkert titta in här nån mer gång denna vecka, annars så "ses" vi om en vecka :)

hade bra, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0