fin främmande ;)

fick finfrämmande av malin av idag, eller jag la ut nyckeln åt henne medans jag va och solade.
nu ligger hon brevid mig och vifftar hennes fot i mitt ansikte, de luktar inte blommor direkt... :P
solade en kvart idag med sanna&mikaela :) vart bara en kvart för jag glömde pengar ;P hahaha hittade 20kr i fickan och fick 10 kr av mikaela :) tacksi...

Malin&jag bakade kletkaka för ett tag sen, och kletig vart den :D den brukar aldrig bli kletig annars när jag gör de :P

men faaan va min blogg blir knepig! den blir helt sne och vind, min "profil" med bilden å de där är jätte långt ner jämfört med resten :S men men, de ordnar väl sig för hoppningsvis.


Idag har jag och malin bestämt oss för en hemlis, och en hemlis är en hemlis, så de är ingen idé att fråga, för du får inget svar......

aa, men nu ska malin in och blogga också, men gonatt då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0