6 augusti

torsdag och har käkat lunch tidigare med evelina som gick i min klass på handel när jag gick där, å va mysig hon är ju gravid och om 1 månad typ så kommer lilla skrutten ut :D JAG ÄLSKAR BARN ALLTSÅ, helt sjuk!!! tycker de där är så mysigt när dom är små å gosiga, så nu längtar jag till korven kommer ut alltså :)

ja denna vecka har varit mkt att göra. eller iaf lite. träffat kompisar för lunch å shoppat och slipat&börjat måla ett staket på baksidan och massa! herregud, de är mkt att göra när man varit borta i 5 månader!!
Familjen å släktingarna ska man säga hej till och alla kompisar ska man fika eller äta med.
idag ska ja iaf måla lite på staketet tror jag, en sida iaf. sen ska ja ner på stan och träffa mia och gå på bio, såå ska försöka fixa så att farsan lånar ut bilen ;) men de kan bli svårt.

imorn äre iaf min födelsedag :) 21 år blir jag dessutom. snart är man gammal och grå! hahahaha
nu ska jag hänga upp tvätten och slänga in en ny. vi hörs PUSSSSSSSSS&KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0