20 februari

dagen som vart, va ner till arbetsförmedlingen vid 11 men de va totalt värdelöst.... de va tre "arbeten" där, typ lärare och annat skit. aa de va ju värt liksom.
köpte lite alkohol till imorn, party =) gick även till telenor och kollade om man kunde frysa abonemanget tills när jag kommer hem från England, men de visste dom inget om så jag fick ringa till kundtjänst ist, men frysa de kunde man inte göra så jag får isåfall byta abonemang till 49:- i mån i ist för 199:- för att få de så billigt som möjligt, men de skulle kosta runt 1000 lappen för att göra de men de va billigare i längden, men aa får se.. ska snacka med pappa om de. om de är nån som vill ha ett telenor abonemang 49:- i månaden och ring för 39öre så hör av er :D :P

åkte sedan hem, åt lite mat och drog och lämnade in mina skor för omklackning och köpte lite smått och gott till mikaela och nått att fika med :) mamma ville nämligen se hennes lägenhet innan jag drar för efter de kommer de ju inte bli av , utan mig liksom :P
så vi fikade lite där och snacka lite skit. sen åkte vi till Linkan och shoppade blommor till mormor och åkte till ica och handlade tacos :D snart ska vi keka sen ska vi till mormor och fika för hon fyller år :)


ja just de, ska rätta mig lite, skrev i förra inlägget att jag skulle ta bussen till miles och gå till rocklunda därifrån..och träna 16.15........ men jag läste fel i busslistan så de gick ingen buss, så jag bestämmde mig för att gå dit, tänkte jag hinner säkert, så jag gick... klockan vart mer och mer, när jag väl kom dit va kl typ 20 över eller 25 över så jag kom försent... så de vart ingen träning. men jag fick gå en jävla bit, från hökåsen till rocklunda liksom, så lite träning vart de ;)
men jag tog bussen därifrån iaf och tog första bästa buss hem..  träffade Maria Wasa på bussen också, snackade massa minnen från tillberga skolan, gick ju i samma tyska tillsammans tills jag bytte till svensk/engelska i 9:an :P hahah men de va kul :)
gjorde massa situps och armhävningar innan jag duscha, så där fick jag lite mer träning..

Nu har jag iaf träningsverk i höfterna, har väl vickat på rumpan för mkt ;) hahaha

NU är de äntligen MAAAAAT !
och dessutom 9 dagar kvar till LONDON :D
vi hörs PUSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0