23 februari

6 dagar kvar hihi.. börjar bli lite smått nervös nu, eller väldigt lite men de kommer bara mer och mer.
På fredag blire avskeds party för lilla mig :)

idag.. ..ska jag inte göra så mkt, tänkte åka och träna en sväng, OM jag får låna bilen! Hör av er om nån vill med ;)
just de, ska snacka med pappa om mobilen idag också, och kolla vad han tycker......

Imorn ska jag träffa min emma :) ska bli väldigt kul :D dom har ju köpt ny soffa så nu behöver vi inte trängas i den lilla ;) fast de va ju mysigt tyckte jag :) :P

ne, nu ska jag ställa in lite disk i diskmaskinen och sedan börja laga nån god mat.. börjar bli hungrig :P
men vi hörs då ;)
PUSSS

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

lova ya baby!

2009-02-23 @ 16:58:57
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0