25 februari

4 dagar kvar :) och idag äre dessutom löning! :D så nu har ja lite pengar iaf, as bra :)

ska ner och träffa mira idag och följa med henne till hennes doktor, ska ta ett EKG test.. ska lämna in mina jeans på lagning, så jag åtminstånde har ett par hela jeans med mig till london :P ska kanske kolla efter nå kläder tills på fredag också, hoppas ja hittar nått fint som är väldigt billigt ;) hahaha! ska nog kolla om madde är hemma nått idag, kan ju gå förbi och säga hej :)

Imorn ska jag till arbetsförmedlingen, får inte glömma att ta med alla papper som ska skrivas på och lämnas in.. ska ju få ersättning därifrån i slutet av mars, så måste skicka in papperna... ska också hämta ut mina jeans. just de har ett par skor inlämnade där vid coop också, de får jag inte glömma!
Sen ska jag passa på att åka förbi farmor och mormor en sväng nu innan jag drar, lovade dom de.

aa, men nu ska jag fixa mig lite, ska ta bussen som går 14.15, måste hinna med den!
Vi hörs då :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0