28 februari

imorn bär de av :) 15.05 går flyget från arlanda, är grymt nervös nu kan jag lova!

Igår vare avskedsparty för mig hos mikaela. men jag, emma, sanna, mikaela, mia och minnethe började med mat på strike :) gott vare! sen bar de av till mikaela för party :)
Senare på kvällen tvingade mia mig till krogen, jag hade ju inte råd med de, men hon bjöd mig :)
De va kul, men fan va ont jag fick i mina fötter! herregud.....
Tog bussen hem 02.25, så pappa slapp gå upp och hämta mig.

Tack för en rolig kväll alla, kommer sakna er!!!! <3 VI SES I LONDON! :)



Började hos emma som sminkade mig :)
fick även ett linne av henne, med ett tryck på som hon har ritat :) tack! <3

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Jag älskar dig gumman!! VI SES I LONDON BABY!

2009-02-28 @ 20:17:55
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0