Här vare dammigt!

Jaha, nu har jag tänk att jag ska börja blogga igen, för jag ska åka till London första mars och jobba som Au pair åt en familj med 3 barn :) så har tänkt att skriva lite om de..

Men nu har jag iaf bokat flygbiljett den 1:a mars 15.05 framme i Heathrow 16.45 (engelsk tid) en timme bakåt ;) så resan tar 2.40 tim. Idag var jag och köpte en liten resväska som man kan ha som hand baggage, en RÖD såklart :)
Jag kommer checka in en stor väska och ha en den röda lilla och en dataväska :) åker med British airways, där får man ha 2 väskor som handbaggage eller en som får väga 23 och en dataväska :)  soft liksom :D

Familjen jag ska bo hos består av mamma Sophie, pappa James, dotter Connie 7, son Lysander 5 och dotter Romilly 2 :)
Tror att de kommer att gå jätte bra att bo där och ta hand om deras barn :) Lite nervös med engelskan, men den kommer väl fam när man väl är där ;) hahaha...

Nu ska jag prov packa lite och se hur mkt de kommer väga :)

Hade bra, PUSS

Kommentarer
Postat av: Mira

Det kommer att gåå såå bra för dig!! Fast jag kommer att SAKNA diig Elina :) Puss

2009-02-17 @ 19:23:16
URL: http://www.metrobloggen.se/marienicole

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0