11 juli

lördag, helg = ledighet :D eller ska vara barnvakt ikväll åt 6st barn.. connie, lyly, romilly och emmas barn(sophies syster) Ludo, clemy och ett namn jg inte kommer ihåg :P dom ska hem till emma som jag städar hos, de är tydligen party, folk från överallt ska komma. usa tex. så får in lite extra cash :D
iförrgår natt tog jag hand om barnen övernatten också. sophie drog till london runt 12-13 på torsdagen, sen hade jag hand om dom till kl 17 dagen efter, eller connie&lyly hade sin sista dag i skolan på fredagen, så hade bara romilly då. så fick lite extra för natten & övertiden där också =) sen på kvällen igår va jag ute och hade middag i devizes med en byggarbetare/målare som gör om huset här :) de va trevligt.

nästa vecka kommer vi inte vara hemma någonting typ, måndag-tisdag ska vi vara hos mormorn, sen ons-fredag hos carella(som jag trode hete Cruella) hahaha dom i 101 dalmatiner :P Cruella Deville. hahahha :D fast jag kommer hem en sväng på onsdagen för jag ska städa hos emma, så ska förmodligen städa 4 timmar på onsdagen ist för 2 timmar då och 2 timmar på torsdagen. sen ska jag stanna här tills kvällen och förmodligen gå på bio i andover med min "date" och sen skjutsar han mig till carella dom bor typ 10-20 min från varandra så va ganska perfekt. sen på lördagen ska han ha grillparty med alla hans vänner så ska nog dit och checka läget ;) om jag tar mig dit vill säga....... vet inte om sophie&familjen ska åka hem på fredagen eller på lördag/söndagen, så måste checka tåg isåfall... om den går direkt dit/hit... kan ju hoppas, de är roligare än att sitta här och glo hela helgerna.... :)

tittade nyss på "I know what you did last summer" hehe laddade ner dom andra också "I still know....." & "I Always know...." så ska snart kolla på 2:an =)

Just de, städade mitt rum igår också =) dammsög och plockade in kläder i garderoben. fyfan va dammigt de va, allt damm eller de mesta av de är från när dom slipar där nere. de kommer in från springan under dörren, as irriterande. mina bord som står här inne va helt vita av damm, usch alltså.. inge bra alls!  så de kommer bli storstädning när dom är klara med alla rum.... de blir väl antagligen jag som får göra de.

ne, men ska väl ta och kolla på filmen nu, vi hörs =)
PUSS&KRAM! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0