19 juli

hemma i huset igen, fast kom hem i fredags kväll, men har mått skit sen lördags morgon, ont i huvidet och bihålorna och varit as trött, så har inte orkat skriva här eller vara aktiv på msn. har iaf bara legat i sängen igår och idag med fördragna gardiner och halv sovit och kollat på lite film, 17 again med mathew perry (chandler från vänner) , the pursuit of happyness med will smith, och håller på att titta på Walled in med mischa barton (Marissa från the oc), men var tvungen att ta en paus för att snacka med james om överförring  av pengar imorn. och svara på mail av min kära mamma&pappa, antar att pappa va lite inblandad? eller hur morsan ;)

Måndag & tisdag off! nice, behövligt nu när jag mår skit... fast de kommer vara massa byggarbetare här också, dom kommer nu vara på denna våning och slipa och måla connies rum, familjen kommer vara hos mormorn/systern kommer ej ihåg vilken, dom kommer hem torsdag kväll eller fredag dag. På tisdag ska jag till grannen och städa 2 timmar.
och onsdag ska jag städa i detta hus och stryka, torsdag städa&stryka och hem till grannen och städa 2 timmar.
sen kommer dom förmodligen hem, sen jobba fredag somvanligt sen äre helg igen.. ganska soft utan familjen hemma ;)

Just de, har läst klart den där boken jag snackade om förrut, jag nämnde väl den?
Anhörig - Katerina Janouch, väldigt bra faktiskt.
som alla vet så är jag ej bra på att berätta handlingar så... läs den.. haha

ne nu ska jag kolla klart på walled in, hade bra så ses vi snart :)

PUSS&KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

tack älskling! vill se fler bilder från londonia! älskaaaar dig!

2009-07-21 @ 18:41:47
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0