21 juli

Tisdag kväll, sitter själv hemma nu.... James skulle ha varit här inatt, men han bestämde sig för att komma imorn ist, tycker inte om att vara helt själv i detta hus på natten. allt knakar och låter överallt, träd som slår mot fönstren och rör som knäpper.. usch!

imorn blire städ/stryk dag. ska upp runt 8-9, frukost till mig(mackor, äppeldryck), sen blire stryka som aldrig förr. slänga in mina sängkläder i tvättmaskinen också, sen resten av mina smutsiga kläder. sen runt 10-11 hem till emma och städa halva hennes hus, hem och stryka klart sen städa toaletterna på mellanvåningen, eller just nu finns de bara toaletter på mellanvåningen :P 3 st dessutom. sen ska jag nog inte städa nå mer imorn..
på torsdag ska jag dammsuga och damma överallt, förhoppningsvis är dom klara med köket så jag kan städa och ställa ut allt där de ska vara innan familjen kommer hem.
orkar inte skriva mer
men här kommer några bilder iaf.
va i en lekpark/farm.. Lyly.


connie, romilly och deras kusin, kommer dock inte ihåg vad han heter.


connie


Romilly några dagar innan, de va en regnig dag, så vart tvungen att ha regnjacka och stövlar på sig.
Så jäkla sööt alltså!! :)


Nu ska jag sova, ha en trevlig kväll..
PUSS&KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0