24 juli

fredag, äntligen helt igen....
På torsdag drar jag till London en sväng, bara så ni vet :) checka läget vetni, behöver göra de ibland! hihi ;)

ne men dagen iaf har varit började kl 7 faktiskt, sophie opererade sig igår så va tvungen att sova/vila till kl 9 imorse, så jag gick upp och började städa köket, dom vart klara med köket idag så torkade bort allt damm och gjorde rent och fixade, sen frukost till barnen sen började jag stryka och dammsög lyly's och romillys rum. sen dammsuga igen, vart klar med alla mina 13+ skjortor och sen såg jag att de kom ut 3 st andra skjortor ur tvättmaskinen, fyfan alltså!

och en annan sak, jag har så jävla ont i ryggen igen alla som känner till mitt problem.
de gör ont på samma ställe som de gjorde ont på förrut när jag vart tacklad över en sarg.. vet inte vart jag ska ta vägen ibland, måste bara lägga mig ner, tror de började när connie den älsta flickan stod bakom mig, jag va inte ett dugg beredd att hon skulle hoppa upp på min rygg så jag höll på att ramla baklänges och hade inget att ta tag mig i så fick panik och använde alla muskler jag kunde använda och "drog" mig upp igen, om jag hade ramlat baklänges hade connie hamnat mellan mig och ett bord så de hade inte varit så bra, men FAAAAN va ont de gjorde. men kände inte av de på 1 vecka, sen då kom de, å helvete jag ville bara skrika!! de är inte bra, måste nog gå till penti(hans namn? stavning?) och knäcka till ryggen lite, när jag kommer hem, så här kan jag ju inte gå. de gör satan i gatan ont.

ne, nu ska jag sova. är trött!

Och ursäkta för alla svordomar, men är inte så glad över min rygg må jag säga.
men hade bra så hörs vi. PUSS&KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0