3 juli

Fredag, är hos josefin, ska snart gå och köpa mat, vi ska göra hemma gjorda hamburgare :D mmm va gott!! ska köpa hem lite godis också =) mumma :D

Igår tog jag en simtur i barnens mormors pool, 30grader så jävla skönt, de va mitt första dopp den här sommaren. :P haha
gick upp kl 7 idag, frukost och borstatänderna sen bar de av mot london, romilly stannade hos mormorn. vi åkte till tandläkeren, sen gick jag och barnen till clapham common lekte i 45 min sen till dexters och åt lunch sen fick jag skjuts hem till josefin, chilla en stund sen iväg till Zacs födelsedagskalas, (josefins "barn") hjälpte till där sen hem igen sen framför datorn och slappa :P hahah
ne nu ska jag nog kila snart, hade bra
PUSS&KRAM<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0