6 juli

måndag, ännu en ny vecka..
dagen har varit lite annorlunda må jag säga, eller frukost som vanligt, sen va jag tvungen att flytta alla kläder från en varmgarderob till gästrummet för att målarna håller på att slipa väggarna, så har alla dörrar stängda, de går typ inte att andas där inne, men sen gick jag iaf upp på rummet kl 9 och la mig och sov tills kl 12.30, sen lunch till romilly sen stryka en stund i gästrummet sen gick proppen för att strykgärnet suger, så de vart inge mer stryka så de blir massa imorn ist!! :/  jag städade barnens toa och gäst toan ist sen lekte jag och romilly en stund sen bar de av till en annan familj för kvällsmat till barnen, stannade där 2 timmar, sen hem och bada sen fixa mat till mig sen kollade jag på "I taket lyser stjärnona" den va faktiskt bra :)

imorn vanlig dag förrutom att romilly ska keka lunch med sophie någon annanstans så ska börja stryka redan kl 12.30 om james har köpt ett nytt strykjärn idag! :P

ne nu ska jag sova, eller om 5-10 min, men vi hörs då!!
Snart kommer jag hem, inte långt kvar nu ........

PUSS&KRAM<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0