19 juni

TREVLIG MIDSOMMAR PÅ ER ALLA! :)

I lördags var jag barnvakt, så tjänade lite extra pengar och i torsdags med, försöker samla på mig :D nästa vecka ska jag städa två dagar hos henne, hon ska vara utomlands så behöver hjälp, hennes nått ska bo där medans.. resten av veckan har varit normal, idag hade vi frukost på med solkräm, och lyly han hatar solkräm så sophie får jaga honom för att få på honom de. jag slipper göra de skiten.... skönt!! sen skolan för en ensembly(stavning?) sen bar de av till IKEA för mig sophie och romilly :D köpte massa småsaker, alltså godis, ost, chips cholkad och sånt där :D hihii! åt också köttbullar där :) hem sen till alla barnen, 2 extra barn till kvällsmaten, sen bad och barnvakt. kollade nyss klart på narnia - prins Caspian, barnen hade inte sett den förrut, nått måste vi ju göra..

just de, en så jävla het kille håller på att måla och massa i vårat lilla hus här. ett hus som dom ska hyra ut. cottage kallar dom de. han är runt 24-25 blir helt svag i knäna! herregud :D hihi! han har mkt kvar att göra där ute så har gott om tid att snacka med han ;) hahaha! ne nu ska jag få barnen att borsta tänderna och gå och lägga sig... ska lägga ut lite bilder någondag, men vi hörs.
hade bra och ha en trevlig midsommar :)

PUSS&KRAM!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0