20 juni

tjosan

igår var jag somsagt barnvakt. jag va as trött så somnade runt halv 12, kl 01.30 vaknade jag av att romilly gallskrek från sitt rum, jag nyvaken helt snurrig sprang upp för trappan och såg romilly sitta där och såg helt vett skrämd ut. så hon fick följa med mig ner och la henne i min säng istället, sen efter ca 30 min bar jag in henne i sophies&james rum, sen 10 min senare kom dom hem.
Fyfan att vakna sådär alltså, va helt borta när jag vaknade, de vart nästan svart för ögonen när jag sprang upp för trappan. usch!

Idag lördag, har inte gjort mkt. legat i sängen och slappat, är trött hela tiden, kroppen är helt utbränd, huvudet känns tungt, men de går väl över, eller så håller jag på att bli sjuk. :/ gjorde några mackor till lunch och yoghurt, de va gott :) familjen och deras främmande hade åkt iväg till en "fare"(stavning) nån gårdsfest eller nått. då passade jag på att gå ner och fixa nått att keka.

Igår började jag läsa en bok jag hade med mig :) ANHÖRIG heter den, ni får söka efter den orkar inte skriva vad den handlar om.. nu vart ni glada va mamma&pappa ;) hahah! ELINA LÄSER EN BOK ;) ne nu ska jag läsa en stund sen ska jag sova.
hade bra

PUSS&KRAM! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0