25 juni

idag äre löne dag, eller ja inte för mig, jag får ju min lön varje vecka....

Idag har jag jobbar och slitit som vanligt, frukost kl 07.00 barnen åker till skolan kl 08.20, jag städar och diskar, sen idag fick jag göra några mackor och fixa morötter och gurka till barnen, dom ska ha picknick med sig till skolan, dom har sportdag. så Romilly har stannat hela dagen, men borde komma hem snart. connie&lyly kommer inte hem förrens kl 22 någonting ikväll, så har bara romilly och ta hand om ikväll, eller aa till kvällsmat och bad :) nice!!! :D
Men jag va iaf ledig mellan 9-12.30, men ja städade hos en granne kl 10-12, sen vart de lunch 12.10 sen börja stryka massa.
idag vare as jobbigt. USCH! 5 st skjortor, alla uniformer till skolan, dom har ju på sig sportkläder idag. så en av connies klänningar, och en sovtröja, lyly's 2st shorts och en skjorta, romillys 2 st klänningar ochå pyjamas, och sen hade sophie köpt ny sängkläder till romilly, så de va 2st påslakan2kuddfodral, sen ett annat påslakan&kuddfodral&lakan som en gäst hade sovit med.sen lite av sophies och james kläder. men fan ja jobbigt de va, iaf skjortorna, så jävla tråkigt att stryka dom!! usch!!

idag har jag tvättat mina sängkläder också, men ja har INTE strykit dom, så dom är såklart as skrynkliga! haha, men de skiter jag i, de är endast jag som ska se dom iaf :)

Ne men nu tror jag romilly och james kommer hem, ska nog börja med maten till romilly snart.
Undra vad jag ska äta ikväll, kanske blir klyftpot i ugnen med nått till, köttbullar eller bacon kanske och sallad, är mkt hungrig!

Kan någon ge mig nå bra tips på filmer som jag kan ladda ner :)
har ju inte så mkt att göra här ute på landet ;)

ne men ska kila. hade bra ..
PUSS&KRAM!

Kommentarer
Postat av: Daniel

- The Shawshank Redemption

- Step up 2 the streets

- Taken

- Shooter

- Yes Man



:)

2009-06-26 @ 12:55:15
Postat av: MIRA

Har inte ungarna sommarlov?? :) Saknar diig bruden!! <3

2009-06-26 @ 13:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0