27 juni

lördag kväll, va alldeles nyss in på toan och på vägen ut när jag öppnade dörren försiktigt för att inte väcka någon så ser jag corinne stå i trappan och titta mot mig, fyfan va rädd jag vart! hela jag hoppade till, och där stog jag med mitt "vackra" nattlinne och höll på att skita ner mig. Corinne är sophies bästa kompis eller nått, dom bode på gatan bredvid varandra, de är där josefin jobbar. Corinnes barn heter Zach och Ella, samma ålder som connie och lyly. så dom är här och hälsar på över helgen :)
Jag ska in till London nästa helg och träffa josefin, connie ska sova över hos en kompis fredag-lördag och sophie har en tandläkar tid på fredagen i london, så då passar jag på att åka med dom.. sophie hämtar upp connie på lördagen men dom ska åka till deras mormor och stanna där lördag-söndag så jag tar tåget till mormorn på söndag morgonen och åker med dom hem.
Så ska shoppa lite förhoppningsvis :) behöver lite t-shirtar och sådär, så ska försöka leta efter de.

ne, men ja ska väl ta och sova nu, har ju en jätte jobbig morgondag..... inte!
Ska bara slappa, kanske ta en cykeltur om vädret är bra.

Ha en bra söndag :P eller lördag natt.
PUSS&KRAM <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0