28 juni

Jag skulle kunna döda för en dusch just nu alltså! De är fan jobbigt att bada, endast sitta ner och tvätta sig. hemma ville jag ha ett badkar, men de vill jag inte längre, kan vara skönt att bada någongång ibland, men inte varje dag!

De är söndag, ska ner och fixa mig något att keka när som, sen ska jag ta mig ett bad.... som jag ej längtar efter.
Ska till josefin nästa helg, hoppas hon har en dusch, men de tror jag inte.. men de skulle vara underbart om hon hade en dusch som jag kunde få låna! haha....

Just de, snart kommer min sista visdomstand ut också, de är väldigt nära på att den trycker sig igenom tandköttet! hoppas på att de inte kommer bli infekterat, fyfan isåfall....

Ne, men nu ska jag ner och fixa nånting att keka, vi hörs.
HADE PUSSSSSSSSSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0