3 Juni

hej, de va väldigt länge sen jag skrev nu..
sist va nog att malin hade blivit utkastad och fick flytta in till mig i 5 dagar, söndag kväll - fredag.
den veckan gick ganska snabbt, vi hjälptes åt med sysslorna, dammsög, städade, lagade mat, strök, tog hand om barnen.
Sophies syster kom hit med hennes 3 barn så de vart 6 st barn här då. skönt att malin va här så jag slapp ta hand om dom själv.
På onsdagen tror jag de va, så gick vi på bio med barnen, malin + 2 barn gick på monster vs. Aliens. 3D film, dom tyckte nog att den va bra. Jag + 3 barn skulle gå på hannah montana men den va full så vi gick på Bolt istället, men de vart bra de med, barnen va nöjda och glada. fick popcorn och godis. sen gick vi till Pizza Express och åt lunch sen hem.
 resten av veckan va normal, alltså stryka osv....

på torsdagskvällen gick jag och malin 30 min till puben i området för att äta mat. här kommer några ego bilder på oss ;)
Osminkade och sådär.. men de är väl så man ser ut ;) hahahhah!




På Yeomen (puben)



på fredagen, gick jag upp och gav barnen frukost sen kl 10 fick jag sluta för att göra min klar för min helg med mina föräldrar :)
Malin packade sina väskor, 1 stor resväska och 1 liten, båda i baggaget, sen en väska som handbaggage med datorn i osv. Jag hade med mig min lilla resväska. vi tog vårat pick och pack och packade in allt i bilen och sen bar de iväg till tågstationen i Pewsey. stog där och väntade sen ändrades tiden på klockan så tåget va 30 min sent! å herregud, malin kände sig skapligt stressad. hon ville ju inte direkt missa planet.
Men de kom iaf efter ca. 30 min. åkte till London Paddington och hoppade på tunnelbanan och sedan till liverpoolstreet för att hoppa på tåget till stansted flygplats, de gick bra, när vi va framme där så skulle vi gå åt olika håll så jag kramade malin och sa hej då, ses om 2 månader. sen gick jag och träffade mamma och pappa. tog tåget till liverpoolstreet och sedan tunnelbanan till st. James park och till Wellington hotel. letade oss upp till hotel rummet sen ut och titta lite, gick och åt på spagetti house. sen hem igen för att sova, lång dag på lördagen. mer kommer senare eller imorn med bilder och sådär.

Vi hörs. PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Jag saknar dig :(

2009-06-03 @ 22:48:21
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0