5 juni

För ett år sen idag va den bästa dagen i mitt liv, STUDENTEN!
Helt sjuk, VI KLARADE DE!
 vilka minnen den dagen har, och minnen från dom sista veckorna med tjejerna!
Skulle kunna göra vad dom helst för att få åter leva dom sista veckorna & studenten!

Jag säger bara, ta vara på skolan....... de kommer man på så här i efterhand!!
Tiden i skolan minns man föralltid. och för min del så va de inte så bra på pluggsidan, men kompisarna va AWESOME!

men men, nu har man bara minnena kvar av de! livet går vidare.
jag saknar alla där hemma, snart kommer jag hem! :)


(bilder och text om london med mamma&pappa kommer snart!)

PUSS&KRAM!<3

bild från 1:an på Media


studenten (jag&leia)


Balen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0