8 Juni

Måndag, och just nu känns de som att dagarna bara rullar fram.

Imorn tisdag är de Romillys födelsedag, hon blir hela 3 år :)
så de blir frukost, present utdelning lite grann, sen skola för barnen, dammsuga och moppa golvet i köket, sen ledigt frn 9-12.30 ungefär kl 10 ska sophie ha nån tränings grej på gården så en aupair från Spanien ska komma hit och göra mig sällskap, vi ska förmodligen gå ut och gå vetefan :P haha sen kl 12.30 blire fixa för partyt, de kommer vara 14 barn här, och endast sophie&jag som vuxna, hur jobbigt kommer inte de här bli... så ska fixa mackor och fixa bord och duka och massa. alla ska ha kvällsmat också....... sen åker dom hem och bad för "mina" barn. :P

jobbig dag kommer de bli, och aupairen som kommer till mig är också lite jobbig, hon snackar så snabbt och har inte så bra engelska, såå hör typ inte alls vad hon säger, men hoppas de går bra, inge kul att säga VA? VA? VA? hela tiden!

men men, nu ska jag kolla på one tree hill sen ska jag sova.

hade bra, puss&kram


vill ha mit hår så här igen fressten!! färgen alltså :)
Väldigt gammal bild, från BKROMFA tiden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0