1 mars

nu är jag äntligen här, Jag är i London..
Sitter just nu i mitt rum, jätte fint rum :) allt är jätte bra, förrutom att min dataladdare inte passar i min addapter som jag har med mig, så jag har inte ström i datorn. kul... så har endast 2 timmar på mig :P men får väl ta och köpa nått att använda :P
Mitt rum är på den näst högsta våningen, de är 3 trappor till mig, och 4 trappor i hela huset :) jätte gulligt hus, radhus kan man nog säga att de är :P ett typiskt hus i london :)

aa, imorn börjar jag iaf jobba kl 7, kl 8 i sverige :P då ska jag få reda på allt.
och London är precis vad jag har väntat mig. vad jag har sett framför mig ;) hahaha, så de är lite kul..
Resan gick bra, varmt på planet och as långt att gå från planet till bagaget, va lite drygt.. fick t.o.m åka tåg en bit på heathrow airport för att komma till bagaget hahaha.. min data väska va as tung, så har ont i nacken å ryggen nu.. men de går väl över :)
Ne, nu ska jag sova iaf, för min dator kommer ändå inte hålla sig så mkt längre ;)

Men vi hörs, & vi ses när ni kommer hit :)
Ha en bra dag, eller natt ;) haha PUSSSSSSSSSSSSSSSSS! <3

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

åh gumman! du måste fortsätta blogga. Dom där adapterna är inte dyra. jag hade en sådan förrut. kram

2009-03-01 @ 23:19:02
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0