10 mars

tisdag, är barnvakt och barnen vill aldrig somna, eller nu hoppas jag verkligen att dom har gjort de.. men innan hörde jag viskningar å massa andra ljud, så går jag upp så ligger lyly å leker med plockepinn! fyfan... orka :P
sophie är ute med sina vänner å james är på jobbet tror jag. ja vetefan, men sophies syster ska komma hit ikväll. hoppas dom är tysta så alla inte vaknar.

idag har jag följt med romilly till dagis, sen gått tillbaka.. de va ganska nära faktiskt. sen satte jag mig här, kollade desperate å heroes, sen somnade jag.. gick upp lekte med romilly tills kl halv 5 lagade makaroner å köttbullar å broccoli å majs till barnen, sen badade dom , borstade tänderna och kollade tv en stund, jag städa upp överallt. sen bad ja barnen gå och sova. sen gick ja å lagade makaroner å köttbullar till mig med majs :) gott gott. sen gick jag hit å satte mig, ska nog titta på någon film eller nått :)

Men hade så bra så hörs vi imorn :)
PUSS&KRAM ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0