11 mars

onsdag, imorgon äre sista dagen på jobb veckan, as skönt :) så imorn ska jag upp ge romilly frukost, borsta tänderna å klä på henne.. sen ta henne till willow, hennes dagis.. de kanske kommer förbi en och hämta upp henne, men vi får se.. skulle va as skönt :) sen har jag ledigt till halv 12, då ska jag gå till willow å hämta henne, ge henne lunch å sen ska hon sova.. sen ska jag åka till oxfordstreet för att träffa james kl 16.40 ... dom ska nog åka ut till de nya huset och kolla :)

sen ska jag hem, orkar nog inte gå omkring där imorn.. ska nog dit på lördag med josefin å anna :) ska be dom hjälpa mig att hitta en jacka  :P måste ju försöka ;)  sen blire nog utgång på lördag kväll.. inte lika mkt dricka då ;)

eeh idag har jag.....
gått upp frukost osv.. sophies syster har varit här, så de har varit lika kaos, va ledig från 9-13 gick till josefin och sen till anna och hoppade studsmatta runt halv 1,sen gick hem å börja stryka sen vaknade romilly, så hon kollade på tv å jag strök... massa kläder idag. sen va de dags för tea, sen bad sen fick hon kolla klart på high school musical 3 som hon hade börjat titta på, undertiden kom josefin över, vi lagade mat. makaroner, bacon majs å massa ost på :) sen gjorde vi en kladdkaka, hon tittade på mina kläder, rotade igenom, så måste vika om allt :P hahahaha... sen gick hon hem, å jag gick upp och satte mig här.. nu ska jag kolla på nått sen ska jag sova.. men vi hörs :)
PUSSSSS gonatt! <3

Just de!! Mira klara halkan, grattis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0