12 mars

Nu äre snart helg :D Romilly ligger å sover middag. hon åt pasta pesto skinka å riven ost. jag åt samma förrutom peston :P de tycker jag inte om hehe.. men snart ska jag ner och fixa lite mat åt henne som hon kan äta på tåget till deras hus, pewsey.. jag ska inte med, ska åka till oxfordstreet med henne och möta upp james där. dom ska hoppa på tåget till pewsey :)

Just nu sitter jag och äter kladdkaka från igår :) as gott ! å just de, slapp gå med romilly till willow idag, hon gick med james och sen kom lou och hämtade upp henne från willow och skjutsad hem henne.. å va ledsen hon va när hon kom in genom dörren, tårarna sprutade! hon trode att hon skulle åka med dom till ett kalas, men de skulle hon ju såklart inte, hon skulle ju hem.. hon skulle ha följt med först, men sen vart de ändrade planer.

ne, nu ska jag gå ner och fixa mackorna och allt till henne. sen ska jag kolla tv eller nått :)
Vi hörs, hade bra, PUSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

ELINA!! Kan jag komma torsdagen 26:e? Och åka hem på söndagen?? för isf beställer jag biljetter om det går, direkt. Mamma bah: det är klart du ska åka! hahaha

2009-03-12 @ 17:40:48
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0