13 mars

fredagen den 13.. bohoooo! skäääääry ;)

OM 2 VECKOR HÄNDER DE EN HELT UNDERBAR SAK!!!

JOOOOOOO, EMMA KOMMER HIT!!!!!!!!! :D:D:D:D:D fredagen den 27 mars kommer emsibupp hit! ååååh va roligt! längtar som fan :)
då ska vi åka till oxfordstreet å shoppa, festa å bara vara!!! åååååh vill bara krama dig nu! :D hihi <3

igår, va jag hemma, åkte till oxfordstreet med romilly och mötte upp james, sen gick jag en sväng där och kollade sen hem, gick å handlade lite smått och sen lagade jag mat, bild på maten får ni snart :) sen låg ja i sängen å kollade film :)
idag ska jag bada nu snart sen gå coh äta med josefin :) sen ikväll kommer familjen hem igen.. så ska nog inte göra nått spec. ska kanske över till josefin å kolla film eller nått :)

men vi hörs!! PUSSS<3

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

åhhhh ihihihiihihihiih!!! längtar bejby!!!

2009-03-13 @ 12:38:32
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0