15 mars

skrev inte igår... hade lite fullt upp :)

först åkte jag, josefin, anna och linnea till nått ställe och shoppa, kommer inte ihåg vad stället heter.. men vi åkte iaf tunnelbana en jävla bit dit.. de va as fint, men ja glömde min kamera, så får ta kort på de stället en annan gång :)
Jag shoppade iaf, skor, 3st strömpbyxor och en tröja :) vi åt en macka på starbucks och sen åt vi på donken här i clapham. AS GOTT :D haha!
Kom hem runt halv 5, och kl 5 skulle vi ses nere på vägen för att gå och köpa alkohol för att sedan dra oss till svenska kyrkan och förkröka och kolla melodifestivalen :) La voix(stavning?) vann ju :P hahahha sen gick, å gick å gick å gick tills vi kom fram till en pub som heter madam jojo's, musiken kunde väl ha varit bättre, men annars vare kul.... men jag vart dock jävligt trött runt 12 så ja ville hem å sova... men jag hittade inte därifrån, eller om jag hade försökt så hade jag hittat. men hade gått en annan väg än vad vi gick :P aa fast jag ville gå hem så ville ingen annan de så fick stanna 3 timmar extra.. sen kom bussen halv 4 och va hemma runt 4, dom skulle äta på nått ställe, men de pallade jag inte för jag gick nästan i sömnen! så jag gick hem därifrån, men de va iaf i clapham. de va ISKALLT ute så när jag kom hem satte jag på mig mina tjockaste strömpor och la mig i sängen med 2 filtar och ett täcke. varmt å skönt. sen somnade jag otroligt bra. Men vaknade dock runt halv 8 när barnen vaknade och somnade igen vid 8 och sov till 14 :D as skönt :) sen va familjen borta hela dagen kom hem typ 19.. då vart de ett jävla liv....... lyly och romilly skrek som bara faaaan, alltså tjurade! men romilly somnade som en stock, så hon vart tyst.. men lyly va inte trött alls. så han har inte somnat än.
Idag har jag iaf vaknat ätit en kitkat och lagat makaroner och korv med broccoli m.m sen vart jag hungrig igen, så då gick jag ner och tog resten av majsen och 1 liten påse ostbågar och 1 liten påse ost chips(eller vad de är?) haha.. men dom är verkligen små, minipåsar som försvinner såååå snabbt!  undertiden har jag kollat på ett avsnitt bones, the incredibles och kollar nu på monsters Inc.
Ja just de, josefin tappade både sina nycklar och bankomatkort igår... stackarn!

Nu ska jag kolla klart på monsters inc. och sen kolla på nått annat :P
OCH NU HAR ROMILLY VAKNAT! SHIT VILKET LIV!!!!!!!!!!!!! HERREGUD!
ajaa, vi hörs PUSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Oskar

saknar dig kussen :(<3

2009-03-15 @ 22:44:52
Postat av: Mira

Men usch va jobbigt när dom bara skriker hela tiden, men ja tycker att du är DUKTIG ialla fall :) Saknar diig vännen !! :) Puss

2009-03-18 @ 22:12:08
URL: http://www.metrobloggen.se/marienicole

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0