17 mars

tisdag, jaa.... idag hade jag hur mkt strykning att göra som helst, trode aldrig att de skulle ta slut, och när korgen nästan va tom kom sophie in med en hel tvätt till som jag skulle stryka. phuuu... antligen kväll :)
barnen har inte lyssnat alls idag, dom bråkade vid frukosten, vid tea och i badet, fyfaan, jag vart dyngsur!
Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, så jag skrev as högt på dom! vart as arg. då vart dom tysta...... hahaha de va tur att inte mamman va hemma då.. undra vad hon hade sagt :P

Imorgon jobbar jag 7-9 och sen ska jag antagligen hämta romilly från dagis, för mamman&pappan ska skriva ett testamente eller nått.. denna vecka och nästa vecka, ska jag jobba jätte mkt extra så jag har massa pengar tills när emma kommer hit :D shopping shopping :D måste lära mig vägen till heathrow flygplats också, så jag kan möta upp henne där, och hitta tillbaka ;) men de kommer nog gå bra, annars får jag väl ta med josefin eller nått.. de ordnar sig på nått vis.

ne, nu ska jag bada, eller duscha.. vet inte om jag orkar bada... sen ska jag kolla 2 avsnitt av kyle och sen kolla vänner :P sen sova :) GONATT! PUSSSSSSSSSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0