19 mars

uppdatering.....

har precis duchat och ätit makaroner & bacon, ska lägga mig och kolla på ett avsnitt av lost sen vänner, sen sova :)
va ute och sprang med josefin i parken idag vid halv 7 tiden :) as skönt vare, eller iaf efter :) ska börja springa nu minst 3 ggr i veckan... de behövs! haha

eeh, aa josefin och jag gick till parken för att sola lite, eller iaf sitta i solen, de va jätte varmt, men när vi väl va påväg så kom de upp massa jävla moln! usch, och de blåse som fan, så vi gick till cafét som ligger i parken och ja köpte en toast med skinka ost. as gott :) josefin köpte en glass med två kulor ;) vi satt ute, där vare ganska skönt att sitta i solen :)
sen ringde de på josefins engelska mobil, hon ba; hej de är josefin! jag ba; men hahahahhaa :P
de va hennes barns skola som ringe och sa att ella inte mådde nå bra, så vi fick gå dit och snacka med dom, och ta henne hem... sen såg jag att kl va kvart i 3, jag skulle ju vara hemma kl 3, fan va fort ja fick gå då, men ändå kom ja hem 10 över 3 iaf. men de gjorde inget, ja fick städa lite och sätta igång en tvättmaskin åsådär, sen leka med barnen och laga kvällsmat till barnen :) sen badade dom, och efter de tog ja på mig springskorna och sprang :)

nu ska jag kolla lost! hade bra ! PUSSSSSSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0