19 mars

idag är de torsdag, snart slut på veckan.. fick också höra idag att jag kommer börja jobba 40 timmar i veckan med start på måndag, för hon har så mkt att göra så hon behöver mer hjälp. men de är mer cash :D hihhhihihihihihi! as bra ju!

igår va romilly hemma från dagis, så hon kollade tv medans jag strök som en tok, men hon va väldigt duktig då, hon satt där så snällt så :)

Nu har jag rast till kl 15. ska nog vila en stund sen gå ut och gå en sväng tror jag :)
de är väldigt fint väder här, slipper ha vinterjackan på sig, jätte bra..

ja just de, inatt.. usch! jag hade så jävla ont i magen, kunde aldrig somna! visste inte vart jag skulle ta vägen!
men somnade tillslut vid 1 kanske, inte så sent men va trött vid 10 men kunde inte somna för jag hade så jävla ont! :(
men idag hade jag inte ont alls, så de va skönt :)

ne, nu ska jag kolla vänner och vila en stund! men vi synes&höres!
PUSSSSSSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0