2 mars

nu ska jag försöka blogga 1 gång varje dag :)

idag har de varit en introduktions dag, började dagen med att ge lysander och connie frukost, corn flakes och mjölk och en yoghurt efter och ett glas vatten. sen skjutsade sophie(mamman) dom till skolan och james drog till jobbet, romilly och jag satte oss och började titta på ekorren alvin :) den va faktiskt bra :D haha sen åt hon frukost och en rostad macka. jag åt också en rostad macka :) gotti ;)
sen gjorde vi oss klara och gick ut och gick en sväng hon skulle visa mig parken, en jätte stor park, kommer inte ihåg vad den heter nu, men gör väl de sen :P där i va de en lekpark som va innan för en inhägnad.. rolig liten lekpark ;) eller romilly tyckte de iaf :)
sen gick vi till en liten affär och köpte kex till henne, dom tog slut på vägen...
Jag hade tänkt att jag skulle försöka komma ihåg vägen, men de gick inte så bra hahahah. men ska nog ut och gå en sväng imorn, är ledig från 9-15 typ :)
vi gick hem, romilly fick lunch en macka och lite skinka, ost och sallad :) sen sov hon 1 timme. under den tiden var städaren där, så vi passade på att åka till supermarket för att handla och hon ville veta allt jag tyckte om, så fick peka på allt :P hahaha
hahha, läste på en förpackning för köttbullar, Swedish meetballs... hahah de tyckte jag va lite roligt så de köpte vi :)

när vi kom hem åt jag en toast med skinka och ost, och en rostad macka, orkade inte toasta en till hahaha. och drack saft.

sen lekte jag och romilly ett tag och sen fick jag rast i 2½ timme så jag gick upp och vilade, va helt slut.. sov 1 timme sen gick jag och lekte med romilly medans sophie hämtade dom andra på skolan :) medans vi lekte så läste jag på en stol i köket att de stod constance så, connie heter egentligen så.. men dom har alltid sagt connie,så jag antog att hon heter så.

sophie lagade makaroner och köttbullar till barnen och sen badade jag alla och så fick dom borsta tänderna..
sen skulle dom sova. jag fick läsa en gonatt saga för romilly, hon ville att jag skulle sova där inne med henne, hon trode att jag inte skulle vara där imorn, hon sa; kan du sova här inne inatt, annars kommer du inte vara här imorn... stackarn hon trode att jag skulle dra imorn. men jag sa bara att jag kommer vara där när hon vaknar.. då vart hon glad och gav mig en puss :)
så nu är vi bästa kompisar :)

när dom hade lagt sig åt jag, sophie och james kyckling, bacon, bakpotatis och sallad :) de va jätte gott ! va väldigt hungrig :)
sen gick jag och tog ett varmt bad, fyfan va skönt de va.. de är så kallt här.. dom sparar så mkt på strömen på dagarna, så dom har inget element på ..... de är iskallt!

Ne, nu ska jag sova.. eller ska läsa ett avsnitt i en bok jag har med mig :)
Men vi hörs! PUSSSSSSS <3

Kommentarer
Postat av: Mira

åhh de låter som att du har det väldigt bra.. AVIS !! =) Saknar diig!!

2009-03-03 @ 12:16:35
URL: http://www.metrobloggen.se/marienicole

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0