22 mars

igår va de jätte fint väder så åkte till Hyde park och solade och softade med josefin, anna, gustav, linnea hennes kompis, frida och hennes 2 kompisar =) jätte skönt vare :) sen gick vi till en svensk pub och kollade på halva bandy finalen mellan VSK-Edsbyn och SMGULD SMGULD SMGULD!!!!! vsk vann så jävla härligt! bra kämpat grabbar, äntligen säger jag bara :)
sen drog vi hem och kollade film och slappa hos josefin, jag&hon bara, drog en donken sov där och drog en donken igen kl 11 idag =) då ringde min telefon, va helt säker på att de skulle vara sophie, men de va de inte, de va MALIN BLOMQVIST :D
hon skulle in till oxfordstreet, så hon ville att jag skulle dit och träffas så ska in dit och endast betala bussen, för att träffa malin! ÄNTILGEN :D hihi... nu väntar jag bara på att få svar av malin så jag kan gå till bussen och vara påväg :)

hoppas hon hinner med kvart över tåget :) då ska jag typ gå nu. men ja skriver ikväll, ska ta med kameran och ta massa foton också :D åååååh va glad ja är! :)

HÖRS! PUSSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0