24 mars

i förrgår åkte jag in till oxfordstreet och träffade malin, vi fikade och så.. kommer bilder senare ikväll tror jag. :P
sen följde hon med mig hem och tittade hur jag bor och åkte sedan hem igen runt 8-halv9 sen va jag helt slut så la mig i sängen, halv sov sen kom jag på att malin skulle skicka sms när hon va hemma igen, de hade gått mer än en timme så jag skickade, men hon va snart hemma, sen skickade hon igen iaf att hon va hemma. då somnade jag, sen vaknade jag av att de va ett jävla liv utanför huset, de va typ 3 st helikoptrar som flög omkring! as läskigt, Josefin ringde och frågade vad fan som hände! jag har såklart ingen aning, så sa bara de är några helikoptrar som flyger omkring, då letar säkert efter någon. sen stog jag och kollade ut ett tag tills dom åkte iväg, kunde iaf inte somna i de oljudet! sen somnade jag gott :)


igår jobbade jag som vanligt, eller jobbade 7-12, 16.30-18.30 och gick till ett pasta ställe och åt mat, pasta bolognes med massa ost på :D sen gick jag in på sainsbury's och köpta halstabletter och chips :P haha


idag har jag iaf varit sjuk, så har bara vilat hela dagen, har varit jätte skönt. behövligt!
har haft as ont i halsen och har varit helt slut i hela kroppen, har fortf ont i halsen, men de är bättre faktiskt :)
så ska jobba imorn. måste nog köpa mer halstabletter också! hahaha :P

jaaaaa, på fredag endast 3 dagar kvar tills emma kommer :D hihihihi! äntligen! längtar! :D

aa ska försöka lägga in bilderna nu... HÖRS PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0