3 mars

nu är kl 09.45 och jag har givit barnen frukost och tvättat deras ansikten och borstat tänderna, hjälpt romilly att hitta nå fina kläder till dagis, och fixat hennes hår :) sen åt jag 3 st rostade mackor och gick å satte mig här :P ska snart gå och borsta tänderna och gå ut och gå en sväng tänkte jag, lära känna kvarteret :) kolla om jag hittar till parken eller inte. har skickat ett sms till 2 st svenskar här också, dom som bor i närheten och kolla om dom vill sen nån dag :) måste ju ha nån kompis förrutom familjen och malin ;) malin och jag ska ses i helgen, om jag tar mig in till stan ;) haha..

aaa, jag uppd. väl lite senare och säger hur de gick att hitta överallt ;)
synes&höres :)
PUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

posta fler bilder!!

2009-03-03 @ 11:46:54
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: mira

kan du inte lägga upp biler på bloggen också?? =))

2009-03-03 @ 12:17:28
Postat av: mia

hihi bra att du uppdaterar dagligen så man vet vad du sysslar med till skillnad från malin!! haha kanske blir en italien blogg för min del också ;) hoho

2009-03-03 @ 14:25:30
Postat av: sannis

snacka om detaljerat:D haha!:D idag åt jag en rostad macka med kanter på typ;D kulkul:D kul å leka med alla skitungar då?:D

2009-03-03 @ 15:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0