30 mars

nu har jag inte skrivit sen den 26:e de är inte bra :P så nu kommer info om helgen som va.

Fredag: Började dagen kl 08.00 gick ner åt frukost och gav romilly frukost, dom andra hade redan kekat. dom har påsklov nu så dom är hemma varje dag. herregud! :P hahaha, men hjälpte till att fixa dom redo till sophie skulle komma hem från gymmet. sen hade jag rast till kl 14 tror jag, gick med romilly och lyly till parken och spelade fotboll med lyly medan romilly satt i vagnen och åt kex :P sen kom Linnea så barnen fick leka med hennes barn och jag&linnea snackade :) soft liksom.
sen hem å fixa mat, sen bada dom sen va jag ledig, duschade och gick till josefin och åt mat, sen kl 21 tog jag bussen till knightsbridge station och tog piccadilly line till heathrow terminal 5 för att möta upp emma som kom in med flyget kl 22.30, så de tog 1.30h att ta sig till flygplatsen. sen tog vi tunnelbanan och bussen hem till mig, computra lite sen la vi oss och sov.

Lördag: Gick upp runt 9, åt frukost och fixa ordning oss för en shopping runda på Oxfordsteet, shoppashoppashoppa säger jag bara. bilder&vad vi shoppade kommer sen. hahah, fyfan jobbigaste va alla jävla pappåsar, herregud! stora jävlar från primark som gick sönder jag vet inte hur många gånger, fick byta påsar och flytta över grejer flera ggr, en gång på urban outfitters och en gång på topshop. så jävla skämigt! hahaha. men men de är sånt som händer ;)
sen runt halv 4 eller nått sånt satte vi oss för att vänta på bussen som skulle ta oss hem, men den kom aldrig... vetefan va som va fel på den.. min buss 137 som går hem till mig ska gå var 8:e minut. men den kom inte på 30 min. vi satt där i 30 min iaf typ sen pallade vi inte längre så vi tog tunnelbanan ist, men den är mkt dyrare. gick hem iaf, packade upp alla saker och sen satte emma sig vid datorn och jag vilade ett tag. sen började vi fixa oss och drog sedan till Linnea för förfest. men vi drog hem efter förfesten, emma hade skavsår och ja va lite trött så vi pallrade oss hem iaf, men de va jävligt kul där iaf, och de va en tjej där som va så jävla lik Theresia som gick i våran klass på media som va där herregud! både jag och emma ba; vafaaan kopia av theresia! usch va nästan läskigt! aa sen gick vi å lade oss när vi kom hem.

Söndag: vaknade gick och fyllde en maskin med tvätt, åt frukost, eller skulle äta. öppnade kylskåpet för att ta fram mjölk, då hade jag dagen innan lagt in mjölken så de va mjölk över en hel hylla och under och ett korvpacket va helt in mjölkad så fick ta bort de och lägga in korven i en plastpåse ist. sen när ja väl skulle äta så tog ja de sista kornflakesen och så äre ju bara smulor typ, ställde den på bänken, och hade sedan ner den såklart och alla jätte små smulor åkte ut på golven, inte min dag alltså. och min rostmacka va iskall eftersom jag fick torka upp all mjölk i kylskåpet. sen när jag ätit frukosten som tog så jävla långtid så va nästan tvätten klar så väntade några minuter och tog ur den och la in den i torktumlaren och la in en ny tvätt, måste passa på när familjen är borta :P sen gick jag upp och kollade vad emma hade för sig. när tvätten va klar gick vi till starbucks och åt lunch, sen hem å packade sen gick till bussen och åkte till tunnelbanan för att åka till flygplatsen, men då vare ett jävla brandalarm som hade gått så tuben gick inte dit, så fick hoppa av vid hatton cross och ta bussen dit, men de va så mkt folk så typ 1/4 fick plats på den så vi fick vänta på nån annan buss så stog där ett hävla tag, sen kom den tillslut, och va framme vid flygplatsen runt 19 och flyget skulle gå 20.05 och vi hittade inte, va tvungen att fixa biljetten från en automat och sen checka in väskan och massa, sen gick hon in. men hon hittade inte så mkt där tydligen, har aldrig gått där så vetefan.. men de gick nu är hon hemma iaf :) de va jävligt kul att ha dig här, hade saknat dig och nu kommer jag sakna dig igen! aa sen åkte jag hem iaf. gick å la mig och vaknade mitt i natten av att jag har as ont i magen, kutar in på toa och spyr som en gris! USCH! spyde typ 3ggr på natten så tog mig ledigt idag, för mådde illa på morgonen/dagen också.. så kände inte för att jobba, tänk om jag hade haft magsjukan eller nått. smittat ner alla.... USCH IAF......

Måndag: vaknade halv 8, eller aa. hade typ varit vaken hela natten. men gick till sophie och berätta om nattens hämska händelse :P och gick å la mig igen. sen låg ja bara i sängen hela dagen, gick ner och gjorde en macka på dagen och sen pasta och köttbullar på kvällen sen sitter jag här nu. ska jobba imorn! hoppas natten håller sig så jag inte spyr igen bara!

Imorn blir de en jobbig dag, blir inte mkt ledigt då inte! massa som händer. men de skriver jag om imorn om jag orkar och har tid. hörs då! PUSSSSSSS

bilder kommer sen som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0