3mars uppdatering ...

kl är 21.31 och jag är skit trött.. ska ta och kolla på nått avsnitt bones sen ska jag sova :)
jag har inte tagit några bilder, några har kommenterat detta ;) kommer upp så småning om :)
Idag har jag haft en lång break, 9-15 som jag skrev i förra inlägget, under den tiden satt jag vid datorn sen la jag mig i sängen för att kolla på tv, men de va inget bra alls på den, så jag somnade och vaknade kl 14, gick ner och rostade mackor med kanter med smör :) sen har jag tagit hand om romilly medans sophie, connie och lysander va och badade. vi lekte med hennes björnar målade med vattenfärg och hoppade hahaha, hon ville att jag skulle stå och hoppa. sen skulle hon hoppa sen skulle hon hoppa med en nalle itaget, efter varje gång sa hon well done och klappade händerna , hahhaha de va fan kul :P sen lagade jag korv och potatis som såg ut som ansikten i ugnen... och kokade morötter och broccoli. medans dom åt de diskade jag :P
sen vart de bad igen... con och rombom tvättade håret men lyly skulle bada imorn med skolan så behövde inte de.. jag och rombom vart lite osis i badet, hon tycker inte om att tvätta håret.
sen borstade dom tänderna och tog på sig pyjamas. jag gick sen ner och lagade macaroner till mig med ketchup och parmesanost på :D as gott :) sen sa jag hej då och gick å träffade en svensk au pair som bor på gatan brevid, hon heter Josefine och kommer från sthlm. vi gick en sväng hon visade vilken buss jag skulle ta till stan och visade vart tunnelbanan va.
vi gick in på starbucks och fikade men dom skulle stänga efter 40 min så vi satt inte så länge, sen gick ju ut.. och de öste ner så vi gick bara hem. vi ska ses en annan dag ist. när de är fint väder.. :)
Ja just de, hahahahahah jag va ju ute och gick.. jag fick med mig en karta så jag skulle hitta tillbaka. jag hittade till parken utan kartan, då tänkte jag att jag skulle gå runt den, och kolla om jag såg barnens skola, men de gjorde jag inte. men sen när jag kom till andra sidan tänkte jag men nu äre en raksträcka kvar bara så jag går här sen är jag hemma. men så va de inte... inte på långa vägar, gick nånstans, hade ingen aning om vart fan jag va, hahha kollade på kartan men hittade inte dom vägarna.. jag ba; men herregud, försökte gå tillbaka till parken, men de tog typ 30min innan jag kom tillbaka till parken, sen hittade jag he, så va ute och gick i 1½ timme ungeför, skönt att gå, men inge kul att gå vilse :P haahahaha
ne, nu somnar jag snart. och de börjar bli kallt så måste krypa ner under täcket :)
vi hörs imorn :) PUSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0