5 mars

torsdag kväll. tänkte skriva igår, men kunde inte få in bilderna, internet funkade inte som de skulle så provar nu ist :)

Idag har jag gått upp kl 7 fixat frukost, städat lite.. va sedan ledig från 9 - 14, då vilade jag ett tag, sen gick jag en sväng, lyssnade på musik så va helt inne i min värld, då vare nån som knackade mig på axeln, å herregud vad rädd jag vart hahahha, de va josefin som va påväg till skolan, hon läser engelska... så jag gick med henne dit, sen gick jag tillbaka en bit och gick in i saintbains store eller vad de heter, och köpte en chokladkaka :) de är en jätte stor affär som ica maxi typ...  sen strök jag lite  kläder, väckte romilly för att vi skulle gå till karin en svensk au pair som har bott här i 3½ år :P bor med sin engelska pojkvän, tar hand om 2 flickor :) När jag väckte romilly va hon inte alls glad, bara grät och grät, ville till mamma, men hon va inte hemma.. så jag gav hennes några zoo kex och satte på henne jackan och skorna och satte henne i vagnen och gick till karin&co. vi lekte en stund, sen åt barnen mat. de va pasta, pesto och ost :P karin lagade.... sen gick vi hem. lekte en sväng, badade och satte henne vid tv:n en stund. jag lagade mat till mig själv, pasta, korv, ketchup, tomat, gurka, broccoli och majs :) de va gott :) sen satte jag mig här :P ska kolla bones ett tag, sen sova :P ska jobba hela dagen imorn, så MÅSTE vila :P haha..


nu kom sophie in här och frågade om jag kunde vara lite barnvakt tills james kommer hem för att hon ska iväg med sina vänninor. och de är klart jag kan, gör inte spec iaf...

imorgon, blire upp till kl 7 frukost, sen gå till parken med romilly om de är fint väder, sen hem och laga mat tills kl 12 ungefär, sen lägga romilly i sängen och sova middag. sen göra lite allt möjligt..

ja just de, här är några bilder... :)


såg en räv på grannens tomt :P va tvungen att ta kort :P hahaha


min utsikt åt vänster från mitt rum


åt höger :P
några bilder iaf ;) hahahaha

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

gråa gråa london :-)

2009-03-05 @ 22:07:26
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: mia

hihi själv har jag palmer när jag tittar ut! haha (sant) Skön räv förresten Hahahah :D

2009-03-05 @ 22:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0