8 mars

söndag... jag borde tvätta, men sophie är inte hemma, och jag fattar inte riktigt hur maskinen funkar :P
eeh, gårdagen va kul :) alkohol å blåmärken å skrubbsår :P kvällen började med att jag och josefin va hemma hos henne, började dricka lite smått, sen kom hennes vän gustav och hans kompis frida. dom va väldigt snälla, roliga :)
så vi satt där ett tag å drack, sen gick vi till tunnelbanan och åkte till nån krog, vetefan va den heter men aa de va kul... man fick ha jackorna på sig, så slapp betala garderob å massa. dansade och drack. sen tog vi tydligen en taxi till en annan krog, men när vi kom dit så drog vi.. ville tydligen inte gå in, vi ångrade oss :P hahaha så tog buss eller tunnelbanan hem.. någonstans däremellan snubblade jag på en gatuplatta och smart&full som jag va tog jag inte emot mig, så landade på hakan, AS ONT.  och fick såg på knäet och gjorde sönder mina leggings... :( jag sov hos josefin, och vaknade ungefär 2000ggr undernatten för de gjorde så jävla ont i hakan, hade lindat in knäet med papper och tejp hahha, så de inte skulle blöda ner hennes säng... aa men vaknade iaf halv 9, låg vaken ungefär en timma sen gick jag ner å drack saft... va så jävla törstig.josefin va tvungen att gå ut med hunden rocko så hon gick med mig hem. gatan bredvid sen hem :P hahahaha.... kom hem och la mig å sov till 17 :P haha as skönt! sen lagade jag mat, pasta å bacon..

aa sen nu sitter jag här, ont överallt :P
här är en bild på mitt knä :P


Vi hörs då! PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Men gumman då, stackare. Hårt att leva ett London-liv! Jag vill komma. När flyttar ni? kram

2009-03-08 @ 19:34:06
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: mia

men aaajj! Fyllo!! ;)

2009-03-08 @ 21:19:34
URL: http://mariath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0