9 mars

måndag, började dagen med frukost kl 7, säga åt barnen å borsta tänderna, tvätta ansiktet och klä på sig skoluniformen...
sen satte jag romilly framför tv:en för hon är lite smått sjuk, känner att jag också börjar få nått i halsen, inte bra! aa, strök massa kläder, inget hade ju blivit strykt under helgen, så fick ta igen allt.. men de vart varmt av strykgärnet så är skönt :) värme för en gångsskull :P hahaha...
fick ett tids schema av sophie idag.. ska skrev ner lite smått...

MONDAY
 
7-11.30am = 4 1/2 hours
3-6.30pm   =  3 1/2 hours
 
TUESDAY
 
7-9.30am = 2 1/2 hours
Come to the Willow with us to see where it is, (romillys dagis)
 
3-6.30pm = 3 1/2 hours 
evening                           Babysit
 
WEDNESDAY

7-9am     = 2 hours
1-6.30pm = 5 1/2 hours
I have the dentist.
I go to Pewsey with Connie and Lyly at 3.30pm (stället vi ska flytta till)
You have Romilly give her tea, bath and bed (tea=kvällsmat)
evening                           Babysit
 
THURSDAY
 
7-9.30am = 2 1/2 hours
Walk Romilly to the Willow arrive 8.55am and collect her 12.00
 
11.30-6   = 6 1/2 hours
Collect Romilly from the Willow.  Bring home give her lunch and sleep.  Make her a picnic tea. Cheese sandwich, crisps, biscuit, drink.  Please pack some wipes and tissues.  Remember teddy and dummy.
Take Romilly to Oxford Street leave home abour 4pm (meet James at Bond Street tube station 4.40pm)

FRIDAY
OFF!!!!!!!!!!!!! :D soft..

ska försöka ta mig till malin på fredag eller lördag hade jag tänkt, om de går bra för henne.. om de inte är för dyrt :P
nu ska jag gå ner och äta en macka eller nått..
Vi hörs! PUSSIS

Kommentarer
Postat av: mia

shit vad du sliter! jag passar mina från tre till nio behöver inte lägga dom och knappt göra mat, plockar ur & i en diskmaskin en gång om dan det är de enda. jag vill fan ha mer att göra :P

2009-03-09 @ 23:40:05
URL: http://mariath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0