bilder från helgen.


på tunnelbanan påväg från Heathrow.


Allt som emma shoppade


allt jag shoppade :P tröjan va dessutom från en annan gång, men visade aldrig upp den :P


väska från primark


converse från schuh


jag redo för kvällen


emma hos Linnea


Anna, Josefin och Johanna


Anna, Johanna


jag


Gustav, Anna, Johanna


Emma


Josefin, Anna, Gustav, Anna(fyllehicka fick de ett x antal gånger under kvällen) hahahaha, johanna


Värden Linnea och Josefin






Dagens Outfit på G till starbucks på söndagen.


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Klart jag kan skicka ett till dig bejb. Hör av rej när du har moneyna ;-) Love you my baby-gurl!

2009-03-31 @ 17:55:40
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0