10 maj


För de är ingen vanlig dag, för de är Malins 20års dag, hurra hurra hurra!!!
GRATTIS MALIN, Hoppas du får en as bra dag med sanna i radlett/london :D skulle vilja vara där men känner att jag behöver spara lite.. men vi ses ju snart!!! :)

Nu är snart bloggen klar, emma ska bara kolla på den där rosa fula prickiga ramarna runt bilderna till vänster. för den ramen vill jag verkligen inte ha! så hoppas hon kan fixa de :)

De är söndag idag, vädret är väl sådär, imorse när jag vaknade första gången kl 07.30 va de blåhimmel och väldigt ljust, sen när jag vaknade runt 10 så va de moln överallt!!! fyfan, hoppades på att få gå ut å sola lite idag, men icke sa nicke, de blir att chilla vid datorn ;) hahaha! :D datanörd som jag är :P

nedräkningen till höger på menyn är tills jag åker hem, såklart de står ju de, men de är inte de exakta datumet, utan jag åker runt där. ska snacka med sophie om de lite närmare augusti vilket datum som passar dom bäst.

ne nu ska jag ut och gå, ska utforska ett helt nytt ställe, ska gå mot puben men när jag nästan är framme så ska jag gå till vänster ist för höger så ska jag komma till ett annat ställe.

hoppas de blir bra, hade bra, PUSSSSSSSSSSSSSSS!!!

Kommentarer
Postat av: Mira

guud va sööt du är!! Såg att du hade en bild på mig på din blogg :) Saknar diig JÄTTE mycket Elina.. SNART SES VIII!! Jag lääääängtar som tusan!!

I LOVE YOU A LOT!!

2009-05-10 @ 21:07:23
URL: http://www.metrobloggen.se/marienicole

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0