12 maj

Tisdag, har precis komma in i mitt rum igen efter en lång dag.
har precis ätit korv, stektpotatis morötter och gurka(rivenstektmedsaltpeppar och nått mer) sophie hade gjort de för nån dagen sen :) mumma va de iaf :D
dagen började med upp 5 i 7 för frukost till barnen, och barnen lyssnar inte alls. blir tokig, håller typ in allt också,INTE BRA!
Och morgonen som dom flesta vet så är de inte den bästa, glada tiden för mig, väldigt irriterad och vill ha de tyst runt mig, men ICKE SA NICKE! dom bara skrek å bråkade med varandra...fyfan säger jag bara....... Ibland är dom bara så jävla jobbiga och ibland är dom jätte snälla och tysta. den tiden tycker jag om!!!

sen ledig, åt gröt och satt vid datorn, sen kom mattsubbarna hit och fixade mattan i Lyly's rum, ska ta kort på de senare när rummet är helt klart med möbler och sådär, men de vart som ett helt annat rum, helt sjukt... jätte fint vart de, snart ska dom byta ut den där röda mattan i hallen, bruna i romillys rum (hon ska också flytta upp) connies rum, vardagsrummet. mitt&sophies&gäst rummet ska dom byta ut senare, känner att de inte är sån brotska med de just nu. spelar ingen roll för mig, men skönt att slippa flytta ut allt och sen in med allt igen, känna den där äckliga lim lukten..... sen ska dom måla om överallt också, de kommer bli jätte fint när allt är klart.

sen började jag igen vid kl 12.30, lunch till romilly och sen stryka lite, dammsuga lite efter mattsnubbarna, de va ludd i hela trappan upp. sen kollade lite tv med romilly när hon vaknat och sen kom connie och lyly hem, så kl kvart i fem började jag laga mat till dom, potmos, korv och brocolli och bönor. sen dags för bad och sen äta mat, och sängen :D

ska ut och springa om 45 min :) har kollat upp att 2.5km är här precis utanför, så jag ska jogga runt en triangel som ligger här. inte så liten triangel men de är iaf 2.5km runt de, tror jag, kan va lite mindre. men de är ganska bra. :) till att börja med!

sen blire duscha och sova, är as trött redan nu :P

ne, nu ska jag vila lite smått innan jag ska ut! hörs!! :)
PUSSSSSSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0