13 maj

tåg resan bokad och klar tur&retur den 29-31maj! :)
när jag skulle räkna ut hur mkt de skulle kosta då tog jag priset gånger 12.90 för att få de svenska priset, men sen märkte jag att dom sänkt, så nu ligger de på 12.2 ist... de va ju bra, billigare! :)

onsdag idag, har betalat&beställt biljetterna och ligger i sängen redo för att sova 1.5 timma. kunde inte sova inatt, låg bara och vred och vände på  mig hela tiden. as drygt vare.

Ja, nu har jag bara att boka biljett till den 23:e när mira kommer. men vet dock inte vart jag ska bo när jag kommer dit, om jag ska åka till malin och betala massor, eller sova hos josefin och bara betala bussen dit. men ja vill ju träffa malin innan hon åker hem också... JAG VET INTE!!!!!
ska snacka med josefin om de, och så kanske malin kan komma in till london den 24:e och gå runt på oxan med mig :D
Hör av dig mallan:D
Mira du med, om flygtiderna&vilket hotel ni kommer bo på :)

Hade bra alla, PUSSS

Kommentarer
Postat av: Jobbigt

Man kan ju inte ens läsa dina inlägg för bilderna kommer ju ivägen? fixa de va fan!!!!!

2009-05-13 @ 17:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0