14 maj

emma, du får gärna hjälpa mig, folk ser tydligen inte en del av min text pga mina bilder, de ser helt perfekt ut på min dator.
gå in när du vill och hjälp!!!

vem äre som har kommenterat på förra inlägget med namnet "jobbigt"?


idag vanlig dag, imorn ska jag jobba hela dagen, och då menar jag verkligen HELA!! från 7-22, romilly är ledig och sophie har massor att göra, och sen ska james och sophie till london på kvällen, så ska vara barnvakt, fyfan va jobbigt de kommer bli.
Men men, extra cash i bössan!

alldeles nyss fick jag gardiner på mitt rum, kommer bilder på de senare, och min lampa i taket vart fixad, alltså byta glödlampa. :P hahaha.men fyfan, största jävla spindeln kom ut när vi satte upp gardinerna. shit pomfritt, höll på att svimma! Sophie bara tar upp den med handen och går iväg till toan och spolar ner den, de skulle jag ALDRIG kunna göra!! usch å fy...

ne, nu ska jag kolla på sista två avsnitten av säsong 4 av LOST ! :D

Hade bra, och jag ber om ursäkt för att bilderna är för texten, men de är inte så i min dator, så de tycker jag är konstigt.
PUSSHEJ LEVERPASTEJ!
åååh leverpastej vare längesen jag åt! de måste jag köpa.
pussis

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Jag ser inga bilder över någon text.. Det måste vara någon som driver eller något. PUSSS

2009-05-14 @ 22:11:49
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: mia

för mig är det också en hel spalt med bilder över hela inlägget liksom så jag måste trycka på kommentarer för att kunna läsa :P men det var inte jag som kommenterade jobbigt ;) hehe

2009-05-14 @ 23:21:27
URL: http://mariath.blogg.se/
Postat av: dw

På startsidan ligger vänster bilderna över texten men det är bara att klicka på önskat inlägg på sidan så försvinner det . .

2009-05-15 @ 17:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0