16 maj

Jag ber om ursäkt för att bilderna är framför texten, men tills jag har fixat problemet så får ni trycka på "senaste inläggen" i menyn till höger för att se inlägget utanbilderna ;)

Och blev as irriterad alldeles nyss, inte spec intressant för er som inte kollar på Prison break, men jag kollade nyss på 22 avsnittet i säsong 4, och de  ska vara 2 till avsnitt efter de, men de står inte när dom kommer sändas, men detta avsnitt hade verkligen ett avslut, ett sorgligt avslut vill jag tillägga! fick ut en tår eller två. vill inte förstöra något för nån som inte sett de avsnittet än. så kommer inte berätta vad som hände, men jag kände på mig att de skulle hända, och jävla irriterad vart jag över de..... och hoppas verkligen att dom där 2 sista avsnitten som de står att de ska göra på episodes.com kommer komma snart!!

jaja, nog om de. Lördag är de idag, dåligt väder, men vad häntar man sig i england. hahaah! ;)
familjen har främmande, så vill gärna inte gå ner och störa. Men ska snart ner och äta något iaf, måste ju äta trotsallt hehe.
sen lite senare hade jag tänkt att gå ut och jogga en runda. och kolla på one tree hill, har börjat med den serien nu, är dock inte så bra i början, har sett några av dom nyare avsnitten på tv när jag stryker, så tycker den delen är mkt bättre, men måste ju se alla för att förstå allt ;)

ne, nu ska jag ner och fixa nått att stoppa i magen, vet inte vad de kommer att bli. men nått blire iaf ;)

ha en bra helg, så hörs vi!

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Mira

Snaaaaaaart =)

2009-05-19 @ 09:06:06
Postat av: Jobbigt

Dags att fixa bloggen snart eller?JALLA

2009-05-20 @ 00:07:37
Postat av: Emma Damm

jo jag fick din kommentar men har haft så mkt nu ellie. Och jag tror inte jag vet hur man flyttar den till andra sidan :S Kolla på designadinblgg.se om det står där. Tyvärr kan jag nicht hjälpa dig med det gums!

2009-05-20 @ 10:38:15
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0