25 maj

måndag, ledig idag.. men helgen har haft mkt att erbjuda.. här ska ni få höra hur allt gick till! KAOS!!!

Lördag, tog tåget till Mira, och mötte upp henne på liverpoolstreet sen tog vi tunnelbanan till deras hotel, checkade in och kolla in rummet. först funkade inte kortet i dörren, men såg senare att de va fel dörr! hahah dom försökte på 25 ist för 35 hahaha. men sen kom vi in iaf. väldigt liten, vi tog en promenad och kollade runt där, vi va på colliers wood. nästan där jag bode förrut :)
vi åt på nått kyckling ställe, gott vare. sen gick vi tillbaka och satte oss på rummet ett tag. sen till en restaurang, killarna va hungriga igen hahaha, så vi satte oss där, jag tog en öl, mira en sex on the beach. och vi tog en varsin brownie :D as gott, men as mkt. kommer bilder senare. satt där ett tag, sen gick vi och köpte lite alkohol i en affär, lämnade de på rummet, jag tog med mina grejer ner vi skulle in på en pub sen skulle jag hem, men de va 21 så de skulle kosta £5 för dom som va under så skret i de tog tunnelbanan till st. pancras för att ta tåget till malin, men när jag va framme vid tåget så va alla tåg avstängda, fyfan. fick panik! vart skulle jag va vägen liksom. alla tunnelbanor va typ avstängda. men dom sa att de skulle gå buss till radlett, men dom kom aldrig eller de kom några men dom gick inte dit jag ville, så stod där och väntade typ hur länge som helst..... de kom taxibilar frågade hur mkt de skulle kosta till radlett, de skulle kosta £60, ganska mkt för dyrt för min del, så de vart inge taxi.
runt halv 2 började tågen gå igen, så hoppade på tåget och åkte till malin, kom hem till malin, va jätte tyst, sa kanske 2 ord när jag kom, hej och toa. för jag behövde gå på toa. gick dit och sedan upp och lade oss. knäpptysta.

vaknade på morgonen runt 9, låg kvar i sängen tills vi hörde att familjen hade dragit run 11, halv 12. gick ner fixade toast, sen kom mamma&pappan in och letade efter massor. va helt normala, log och sa hej och sådär.
sen gick dom igen, pappa gick ut, öppnade dörren igen, och sa att malin va respect lös, för att hon hade väsnas inatt mellan 12-2, så sa jag, oj, de va mitt fel förlåt, mitt tåg gick inte, så ringde till malin massor eftersom jag va själv osv. inte så kul...... men han bara ignorerade mig, kollade inte ens på  mig när jag pratade! sa inte ens okej till mig sa till malin att jag hade varit full och skrikit från toan! jag sa inte ett ljud! hittar på skit liksom, han sa; du får gärna åka härifrån så snart som möjligt, sen gick han iaf, sen kom maria in och sa att dom hade blivit väckta varje fredag och att malin inte hade nån respekt för dom, och att malin va tvungen att dra från huset idag! att hon inte får vara kvar längre.

Men ja menar, om dom tycker att dom har blivit väckte varje fredag, varför har dom inte sagt nått tidigare då att hon måste vara tystare eller nått. kan ju inte bara slänga ut allt på engång och slänga ut henne... så jävla dålig stil av dom!
Så vi satt och letade efter om de gick nått flyg på söndagen, ringde t.o.m och frågade om man kunde åka dit och hoppas på att någon skulle missa planet eller boka om eller nått att de nån plats över, men de va fullt och de skulle inte gå.... så nästa flyg går på onsdag, men hon bestämde sig för att åka på fredag ist, och följa med mig hem. så jag ringde till sophie och berättade vad som hade hänt, och hon tyckte så synd om henne, men skulle snacka med james så de skulle gå bra, och de gick de, skulle bara få hjälpa till med barnen och städa lite, men de är lugnt. så vi åker samtidigt på fredag till london malin och jag! :) 13.21 går tåget från pewsey, sen åker vi till liverpoolstreet där malin tar tåget till stansted och jag väntar på mamma&pappa som kommer från stansted :) sen kommer ja bo med mamma&pappa på hotel :D hihihi! kul kul!

aja, söndagen, efter jag pratat med sophie så letade vi reda på hennes resväska som va på vinden och sen började vi packa och skickade ett sms till maria och sa att hon ville ha sina veckas lön innan hon drar och sådär, först skrev hon att hon kunde komma förbi och ge henne pengarna eller lägga in dom på hennes konto framför oss. så vi ser. då skrev hon att hon ville ha pengarna i handen, men maria skrev, ne jag sa ju att jag kunde lägga in dom på din konto, är alldeles för långt ifrån att komma förbi hemma nu! men hon skrev så här i sms:et,
"Could you please leave your bedroom clean. we will drop in and gick you your money. or do the transf in front of you"

de förstår jag som att dom kommer kkomma förbi och ge pengarna, eller göra de så vi ser.....
men då sa hon, ne vi är alleles förlångt ifrån för att komma hem, vad snackar du om,  jag kommer inte komma hem igen pga av dig!! så hon hade ringe till andrea och frågat om hon kunde lägga ut pengar till malin så länge, ja menar, andrea är malins kompis en annan aupair som jobbar för marias kompis! kunde dom inte gett pengarna i tid så hade som sluppit de där......

aja, sen tog vi tåget till st. pancras och sedan tunnelbanan till paddington och köpte tåg biljtetter till malin och sen åkte vi till pewsey... nu är historian slut..... tycker synd om malin! men nu får hon åka till Sverige på fredag, soft!

hade bra så hörs vi. bilder komma nåndag.....
PUSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

SHITTT?!!? va e de för mongo-människor?

2009-05-25 @ 19:55:06
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Mira

Det var jätte kul att träffas älskade vän!! :)

Usch vilka idioter dom är då!!

Stackars Malin säger jag med!!!!

Ta hand om dig. Pusspuss

2009-05-26 @ 15:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0