3 maj

hemma hos malin igen, shoppade lite smått på oxfordstreet, köpte en stegräknare, letade över hela stan över en sån! hahaha, köpte en trådlös mus till datorn, en kjol för mina leddings åkte ner hela tiden, så såg trosorna igenom tröjan!! hahahha så va tvungen, men den va fin såklart :) sen köpte jag öronproppar så ja kan sova på helgerna! behöver min sömn då :P
köpte halstabletter också så min hals ska bli bättre, har börjat få as ont i min högra halsmandel, börjar bli lite större också.. hoppas inte dom blir stora som ägg igen! då blir jag galen!!!!!!!!! orkar inte med de. min sista visdomstand är på G ut också, så inge tandköttsinflamation nu heller hoppas jag! men james känner en tandläkare i närheten så kan få billigare, berättade för sophie om visdomstanden ifall jag skulle vakna och ha as ont! :P hahahaha.. kände att de skulle vara bra. hehe

aa, nu sitter jag här och väntar på att malin ska bli klar med hennes dator så vi kan kolla klart på twiligt, och imorn ska hon berätta för hennes "föräldrar" att hon ska hem i början av juni... hon är en FEGIS! hihihi!

Jag har bestämt mig för att stanna i min familj iaf, tills början av augusti. så alla vet de. har tänkt att spara alla pengar jag får in. så jag har lite när jag kommer hem och så jag kan resa lite :)

ne nu ska jag tjata på malin att kolla på filmen, men vi hörs!!! PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0